عصرونه نینیاتون چیه

۹ پاسخ

کروسان خورد ومیوه

کراکر

تخم مرغ آبپز دادم.

دختر من صبونه ناهارم نخورده از صبح نصف برگه زردالو خورده با ی قاشق چ خوری سوپ

فعلا هرچی میگم میخوری میگه نه لج کرده ناخناشو گرفتم گریه میکنه🤣🤣🤣🤣🤣

کیک خونگی درست کردم با شیرموز اما نخورد

کیک پختم واسش

پفیلا درست میکنم البته اگ بیدار شه

من فرنی درست کردم براش فعلا ک خوابه بیدار شد میدم بهش

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان بشه منه مامان بشه منه ۱ سالگی
مامان بشه منه مامان بشه منه ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان آقامهراد مامان آقامهراد ۲ سالگی
مامان امیرماهان🌙 مامان امیرماهان🌙 ۲ سالگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۲ سالگی
مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی
مامان 💙علی💙 مامان 💙علی💙 ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان maneli مامان maneli ۲ سالگی