عصرونه پسرم🙂شما چی میدین عصرونه

تصویر
۹ پاسخ

پسر من اصلا نمیخوره تخم مرغ و سیب زمینی آب پز

دارم سیب زمینی سرخ میکنم اگر بخوره البته😖

من دارم کیک میپزم براش دوس داره

میوه تخم بلدرچین اپز شده.

چون باباش ساعت سه و نیم از سر کار میاد دوباره با ما ناهار میخوره 😅

ناهار ساعت چند میخورین؟

نوش جون عزیزم پسرم الان پنکیک خورد، منم اصولا میوه یا بادوم یا کره پنیر گردو میدم

پسر من اصلا سیب زمینی ابپز نمیخوره

والا خیلی غذای کاملیه تا عصرونه

سوال های مرتبط

مامان دخترمامان مامان دخترمامان ۲ سالگی
مامان نورهان مامان نورهان ۲ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۲ سالگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی
مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی