پسر من اصلا نمیخوره تخم مرغ و سیب زمینی آب پز
دارم سیب زمینی سرخ میکنم اگر بخوره البته😖
من دارم کیک میپزم براش دوس داره
میوه تخم بلدرچین اپز شده.
چون باباش ساعت سه و نیم از سر کار میاد دوباره با ما ناهار میخوره 😅
ناهار ساعت چند میخورین؟
نوش جون عزیزم پسرم الان پنکیک خورد، منم اصولا میوه یا بادوم یا کره پنیر گردو میدم
پسر من اصلا سیب زمینی ابپز نمیخوره
والا خیلی غذای کاملیه تا عصرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.