کسی هست بعد یکسالگی بچش هنوز شیرافزا بخوره؟

۲ پاسخ

آره من هنوز لاکتاول میخورم بدون اون شیرم خیلی کمه

دیگ‌نیازی نیست من شیر پاستوریز دارم میدم شیر خودم غذا هم ک میخورن

سوال های مرتبط