کسی بیمارستان حضرت معصومه سزارین کرده؟
راضی بودین؟

۱۰ پاسخ

من حضرت معصومه بودم اره خوب بود

دولتیه یا خصوصی؟
طبیعی چقد میگیرین خبر داشته باشین خانوما؟

اختیاری میکنن؟

زنداییم اونجا بود راضی بود

من سه ماه پیش زایمان کردم اونجاخیلی راضی بودم هم ازپرسنل ورسیدگیش هم تمیزبود

منم دکترم برا بیستم وقت عمل بهم داده بیمارستان حضرت معصومه.و خیلی هم استرسشو دارم

منم شنیدم خوبه خواهرمم دوسال پیش تقریبا اونجا بود راضی بودش

😩😩😩😩😩😩

من قراره اونجا زایمان کنم
ولی هرکی از اطرافیان تازگی اونجا بوده راضی بوده

سال ۹۵ خواهرم ، راضی بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد