پیشگیری بهتر از درمان
راهکار پیشگیری: به محض اینکه پی پی کرد سریع پوشکش رو عوض کنی و بعد هر پی پی حتما و حتما بشوریش
پمادکاری بعد هر تعویض پوشک چه جیش چه پی پی انجام شود کالاندولا عالیه
راهکار درمان پر درد سره هم بچه اذیت میشه هم روان خودت
روغنی نباتی بزن
پماد بتامتازون و کلوتریمازول و هیدروکورتیزون همشون ۱درصد بخر و دکتر گف همرو ترکیب کن بزن دختر من زخم بود با همینا خوب شد عزیزم ببین من ی هفته پوشک نکردم شبانه روز تو شلوارش جیش پیپی میکرد میشستم بقران دستام خسته شد ولی ارزش داش بچم زود خوب شد پوشک میکنم حالا
کلوتریمازول و هیدروکورتیزون رو باهم مخلوط کن تو دستت بزن به بچه خوب میشه
کالاندولا و بتامتازون بزن
کرم ان ان بزن خوب میشه
بچرو بادستمال مرطوبم پاک نکن فقد با پنبه و آب بعدش هم خوب خشکش کن پماد فیروزم خیلی خوبه
سودوکرم عالیه اب رو آتیش
پماد کالاندولا برند سیوند امتحان کن
پماد زینک بزن خیلی عالیه
پماد ریکاو برای سوختگی و تاول هست
یه لایه زخیم روی پوست تمیز بزن
برامن اگه اینجوری میشه فقط باپودربچه درست میشه 😂
کرم سودوکرم
پودر و پماد زینک هم عالیه
اصلا هیچی نپوش براش
پماد اردن ابی نوشته واقعا خوبع
من الفا زدم زود خوب شد
سودو کرم عالیه
فقط سودا کرم بزن دو دفعه بزنی خوب میشه حتما برو بگیر
بشور پماد کن بعد دستمال کاغذی بزار لای پاهاش ببند هر سری تکرار کن خوب میشه
پماد ان ان زدم من بهترشد
آرد نشاسته ذرت بپاش مرتب
مطمئنی این سوختگیه و قارچ نیست؟؟؟؟
عزیزم فقط روغن نباتی همون جامد و بجوشون بزار ظرفی ک میخوای خنک بشه بزن چند بار یکی دوروزه خوب میشه حتما حتما همینو بزن بدترین سوختگیا خوب شده باهاش
کالاندولا بزن تند تند عوض کن هروقت خوابید پوشک نکن زیرش پارچه بزار
دوروزه خوب میشه
عزیزم این اسپری التهابه پسر منم اینجوری شده بود هرچی میزدم خوب نمیشد تا اینو خریدم سریع خوب شد
پودر بچه بخر عالی مارک فیروز
کرم سوختگی بیبی اسکین از داروخانه بگیر عالیه
گرون هست ولی معجزه میکنه سریع خوب میشه
واسه دختر منم یکم تاول زده بود در این حد نبود کمتر بود اونو زدم دو روزه خوب شد
پماد الفا مث آب رو آتیش دختر خواهر شوهر من بد تر از این بود پوست بچه رفته بود از شدت سوختگی با دو بار استفاده خوب خوب شد
زیاد پوشکش کردی هر دفعه که باز میکنی بزار یه ربع هوا بخوره الآنم پودر بچه بزن یا روغنو یکم گرم کن توش زرد چوبه بزن بزار سرد شه بزن بهش تا شب بازش بزار شب ببرش حموم خوب میشه
روغن جامد بزن
چن ساعت باز بزارش طفلکو
براش روغن نباتی یا کالاندولا بزن
روغن نباتی با مایع بزن زود طفلی هلاک شده
سودا کرم یا پماد اردن روغن کبد ماهی این دوتا خیلی خوبن من همیشه میگیرم
اگه همه چی زدی خوب نشده پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیرون رو قاطی کن روزی سه بار ب مدت سه تا پنج روز بزن دیگه این اخرین راهه و سریع خوب میشه ولی بیشتر از پنج روز نباید بشه
کالاندولا بزن
بازش بزار هیچی مثل باز گذاشتن خوبش نمیکنه پسر من بدتر ازاین بود بازش گذاشتم مدام کالاندولا میزدم سریع خوب شد
از شیر خودت بپاش روش چندین بار در روز من این کارو کردم جواب داد
کالاندولا و ان ان قاطی کن بزن تاثیرگذاره
دقیقا چن روز بود دختر منم اینطوری بود بردم دکتر چیز خاصی نداد بجز زینک اکسید ویه کرم برای عفونت قارچی و باکتریایی اسمش یادم نیس الان
گف با شامپو بچه بشور کرم بزن شلوارم تا چند روز تنش نکن از اون روز هی دارم شلوار میشورم🥲
اینو همین الان بزن دعام میکنی طفلی پاش بدجپری سوخته
پماد سوختگی که برای صورت هستش بزن خوب میشه
ان ان بزن زود خوب میکنه
هم روغن جامد خوبه هم پماد ان ان عالیه
یک مدت پماد بزن کهنه ببند تا خوب بشه انشاالله
دختر من اينجوري بود،مردم و زنده شدم روز به روز بد تر ميشد،اخر يه شب روغن زيتون اصل داشتم و زدم،تا صبحش خيلي خيلي بهتر شده بود،روغن ماهي هم ميزدم مرتب،اول روغن بعد روغن ماهي
روغن نباتی گفتن نزنیا طفلک بچه
خوب میشه ولی خیلی خیلی میسوزونه اولش نمیتونه تحمل کنه بچه
من سودوکرم استفاده میکنم ولی کاش ببری دکتر
وای گناه داره دلم کباب شد . واسش سودو کرم بزن مثل آب روی آتیشه
شب موقع خواب تمیز بشور با شامپو بدن بعد روغن جامد غلیظ بزن پوشک کن صبح بازش کن کاملا خوب شده
عزیز پسر منم بدتر از این بود با پماد استریل چشم خوب شد و کلا دستمال مربوط نزدم دیگه خوب شد
روغن نباتی جوابه بازش بزار روغن نباتی بزن یه شلوار بپوشون فقط
روغن نباتی خوبه کرم آردن سرش زرد هست زینک اکساید داره عالیه پماد آد بزرگو موضعی هست اونم آب رو انیش هست
بمیرم طفلک بچه😢
من از اول ایروکس میزنم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.