نی نیمن با بستنیواکنش نشون میده. بستنی میخورمبه پهلو دراز میکشم
خیلیا میگن رو پهلو چپ بخوابی خوبه ولی من رو پهلو راست که میخوابم خیلی بیشتر تکون میخوره دیشب بستنی خوردم تا چهار صبح یه سره داشت وول میخورد یه چیز شیرین و خنک بخور رو پهلو راست بخواب تکون نخور چپ بخواب نگران نباش منم شده گاهی تکون نخورده باشه
ی چیز شیرین خنک بخور ب پهلو چپ بخواب
استراحت کن یه چی شیرین بخور نگرانم نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.