۹ پاسخ

نه واقعا دختر من شبیه باباشه و عموش
هعی میگفتم به خودت نرفته منم میگفتم اوهوم شبیه باباشه دیدن بی تفاوتم دیگه نگفتن

من دوتابچه دارم سربچه اولم مثل شماحس بدمی گرفتم بعددیدم مردم کلن برعکسن،اوایل اونامی گفتن شبیه شوهرته من مقاومت حرص بعدکه من می گفتم شبیه باباش همه میفتن نههههه کپ خودته،این یکی که اصلن واکنش نمیدم همه میگن شبیه هیچ کس نیس🤣🤣🤣

ازین که میگن‌شبیه شوهرمه بدم‌نمیادا ازین‌ک میگن شبیه عموشه شبیه عمشه و اینا بدم‌میاو

کلا ازین‌که همش میگن شبیه کیه بدم‌میاد

پسرو دوخترم جفتشون شبیه شوهرم هرکی هم میبینه میگه کلی کیف میکنم

دختر من ک به پدر شوهرم رفته و خواهر شوهر بزرگم
حتی خودمم ب چشم میبینم🥴😂😂😂😂😂😂😂ولی لامصب دوتاشون بور و خوشگلن😊
دختر اولم مثل خودمه ولی این یکی مدلش فرق داره

منم یه نسخه جدید از شوهرمو به دنیا آوردم
همش خانوادش با خنده و از عمد میگن همه چیش به باباش رفته 😏
من از اینکه همش با خنده میگن حس بد میگیرم ، انگار میگن دلت بسوزه

اره منم 😅حتی دوس ندارم شبیه باباش بشه😂

اره خیلی تازه خانواده شوهرم به من میگفتن شبیه عمشه الان که بزرگتر شده میبینن شبیه خودمه همچین دپرس شدن😂با ناراحتی میگن هرچی بزرگتر میشه شبیه خودت میشه قیافشونم کج میکنن میمونا

سوال های مرتبط