طبیعی تا چند هفته نگه میدارن ؟

۵ پاسخ

۴۱هفته

من داخل انتی زایمانم دکتر ۹ ام زده
تا حالا درد نداشتم گفت اگه تا ۹ ام ک چهار شنبه اس درد نداشتی برو زایشگاه

من 37هفته وچهارروز زایمان کردم.

۴۰ هفته

بمن ک گفت رو همون تاریخ ک زده اگ درد نگرفت فرداش برم بستری میکنن بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی