۷ پاسخ

ببرش پارك بدوِ فقط درمانش اينه❤️
آب و خوراكي شيرين ببر براش و استاهم ببر كه اگه تب كرد بدي

هرچی بشینه بدتره
استا بده سر ساعت
استا بمال جای واکسنش
و کمکش کن راه بره
من تو تاپیک یکی موندا ب آخرم کامل نوشتم تجربمو

اگه میتونی کمی استا بمال جای واکسنش

فقط باید راه بره و بدوعه،که زودتر جذب بشه دردش کم شه

معمولا شب تب میکنن شما هر 4 ساعت استامینوفن رو بده

دختر منم امروز بردم زد
کنارش نشستم فقط با گوشیم فیلم میبینه
بهش شربت پاراکید هر ۴ ساعت میدم.از آخرشب هم ک بخوابه کمپرس آب گرم‌میخام بزارم.تب نداره فقط پا درده

پاراکید بده اذیت نشه عزیزم

سوال های مرتبط