ببرش پارك بدوِ فقط درمانش اينه❤️
آب و خوراكي شيرين ببر براش و استاهم ببر كه اگه تب كرد بدي
هرچی بشینه بدتره
استا بده سر ساعت
استا بمال جای واکسنش
و کمکش کن راه بره
من تو تاپیک یکی موندا ب آخرم کامل نوشتم تجربمو
اگه میتونی کمی استا بمال جای واکسنش
فقط باید راه بره و بدوعه،که زودتر جذب بشه دردش کم شه
معمولا شب تب میکنن شما هر 4 ساعت استامینوفن رو بده
دختر منم امروز بردم زد
کنارش نشستم فقط با گوشیم فیلم میبینه
بهش شربت پاراکید هر ۴ ساعت میدم.از آخرشب هم ک بخوابه کمپرس آب گرممیخام بزارم.تب نداره فقط پا درده
پاراکید بده اذیت نشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.