۵ پاسخ

زود زود شیرش بده اگه اینطوری

من اوایل هر دوساعت
۳۰دقیقه میخورد

نه گلم ۵ ۶ دیقه اول که اون شیرت ابکیه خوردن نخوردن اون فایده نداره وزن نمیگیره تازه بعد ده دیقه شیر خوردن شیر مفیدت میاد نهایت هر طرف یک ربع باید بخوره من یک ربع راست میدم یک ربع چپ بعدا اروغش میگیرم

نه عزیزم کافی نیس منم فکر میکردم بسشه بردم دکتر وزنش خیلی کم بود باید بیشتر سعی کنی بخوره

آره عزیزم

سوال های مرتبط