از کی باید اقدام کرد برای ذخیره بنده ناف؟

۶ پاسخ

عزیزان واقعا کسی هم از ذخیره بند ناف استفاده ایی هم کرده یا فقط جنبه ی پیشگیری یا کلاس گذاشتن داره؟

هفته ۳۴ باید هماهنگ کرد

اهان یعنی باید در پایان بارداری دیگه در هفته هایی که اشاره کردید با بیمارستان مون هماهنگ بشیم ؟ بعد اگه احتمالا زودتر از ۴۰ هفته زایمان مون باشه مثلا ۳۸ هفته اینا از هفته ۳۴ یا ۳۶ هماهنگی کنیم ؟

ازهفته ۳۸ معمولا دیگه بیمارستانا قراردادمیببندن

شما هر زمانی بخوای هماهنگ میکنی باشون قانونا ۳۶ هفته به بالا امکانش هست البته به ما گفتن ۳۴ هم میشه ولی زیر این اصلا
یه سری چیزا مثل چند وقت از آبله مرغان یا فلان بیماری باید گذشته باشه و... هم دارن که باید مطالعه کنی ببینی شرایطش دارید یا خیر بعد دیگه میمونه هروقت زمان زایمان تماس بگیری بیان

ده روز قبل زایمان

سوال های مرتبط