ان شاالله سلامت بغل بگیری عززیم
دستگاه نمیره ک من ۳۸ هفته عمل زدن برام حتی
انشالله ک نمیره ب سلامتی دنیا بیا
۳۸ هفته که دستگاه نمیره
۳۸هفته کامله دستگاه نمیره
نه دیگه معمولا مال شماها نمیره
انشالله هر دو سالم بیاین بیرون.نگران نباش دستگاه نمیره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.