عزیزم ممکنه تو اون تاریخها نتونستن واکسن رو وارد کنن و تزریق نکردن، بهتره بری از بهداشت مرکزی محلتون بپرسی
من ندیدم همچین پیامی رو
#فوری
🔴 اطلاعیه مهم پویش واکسیناسیون تکمیلی MMR
🔹«همگام با هم تا حذف سرخک»
به اطلاع والدین گرامی میرساند:
در راستای اجرای پویش ملی واکسیناسیون تکمیلی MMR (سرخک، سرخجه و اوریون)، از کلیه والدین محترم کودکان متولدین ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ دعوت میشود جهت دریافت دوز تکمیلی (سوم) واکسن MMR به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت مراجعه فرمایند.
🗓 زمان مراجعه:
از تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۲ به مدت ۱۴ روز
🏥 محل مراجعه:
کلیه مراکز خدمات جامع سلامت
🔴🔴اخبار فوری و مهم اهواز و استان خوزستان :
🔺 ایتا :
http://eitaa.com/joinchat/3271426048C0b1ddb9796
🔺 سروش :
https://splus.ir/ahwazkhabar1
🔺 روبیکا :
https://rubika.ir/joinc/BHAAGEEJ0JNAUYCIRCGLMWNCAOLITUSW
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.