۳ پاسخ

عزیزم ممکنه تو اون تاریخ‌ها نتونستن واکسن رو وارد کنن و تزریق نکردن، بهتره بری از بهداشت مرکزی محلتون بپرسی

من ندیدم همچین پیامی رو

#فوری

🔴 اطلاعیه مهم پویش واکسیناسیون تکمیلی MMR

🔹«همگام با هم تا حذف سرخک»

به اطلاع والدین گرامی می‌رساند:
در راستای اجرای پویش ملی واکسیناسیون تکمیلی MMR (سرخک، سرخجه و اوریون)، از کلیه والدین محترم کودکان متولدین ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ دعوت می‌شود جهت دریافت دوز تکمیلی (سوم) واکسن MMR به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت مراجعه فرمایند.

🗓 زمان مراجعه:
از تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۲ به مدت ۱۴ روز

🏥 محل مراجعه:
کلیه مراکز خدمات جامع سلامت

🔴🔴اخبار فوری و مهم اهواز و استان خوزستان :

🔺 ایتا :
http://eitaa.com/joinchat/3271426048C0b1ddb9796

🔺 سروش :
https://splus.ir/ahwazkhabar1

🔺 روبیکا :
https://rubika.ir/joinc/BHAAGEEJ0JNAUYCIRCGLMWNCAOLITUSW

سوال های مرتبط