۷ پاسخ

بعضیا اعصابشون و طرز فکرشون با شما یکی نیس

منم اینقدر بچه دوم دوسدارم اما اصلا از دلارام نمیبینم که بیارم البته از خودم و باباش هم نمیبینم دلارام هم اینقدر شیطون شده غیرقابل کنتور منم موندم بقیه چطوری بچه دوم تو این سن میارن من که فکرشو میکنم دیوونه میشم چون تو همینم موندم نه کمک حال دارم هیچی

حالا ما برعکس کسی بیاد خونمون پسرم دیوانه میشه😂😂از بس کسی نمیاد خونمون سالی یبار هم دخترعموهاش میان از ذوق نمیدونه چکار کنه فقط خرابکاری و اذیت میکنه، حالا نی نی بیاد نمیدونم چکار کنه دیگه

من هم همین مشکل دارم تو مهمونی بچه باشه اذیت میشم هم بچه خودم وهم بچه دیگران شلوغ میکنه از مهمونی کلا پشیمون میشم

چون غریبه باخواهربرادرفرق میکنه ایناچون24ساعته باهمن همه چیشونوشریک میشن عادت میکنن بهمدیگه وابسته میشن اذیت نمیگنن باهم بازی میکنن ولی بایه یچه دیگه چون غریبس کن بعضی وقتاهمومیبینن اون بااین لج میکنه این بااون آبشون تویه جوب نمیره

من هرجا برم اونی ک سرویس میکنه بچه خودمه 😩😩

اره خیلی سخته وقتی خواهرزاده هام با بچم ی جا باشن دهنم سرویس میشه الان تصمیم دارم بزرگ شه حداقل حرف بفهمه 🤧😂

سوال های مرتبط