عزیزم ترشح سبز داشتی درمان شدی؟
من خیلی نگرانم هرچی دارو ام دکتر داد فایده نداشت
من ک شدیدامیترسیدم بعدکه گذاشت حس سوزش داشت ،خودمم سفت گرفته بودم اصلا وضعی...بعدش همش حس میکردم ادرارم میخواد بریزه توشلوارم،میترسیدم کارمو کنم..میخواستن ببرنم دیگ براعمل گفتم وایسید رفتم دسشویی کارمو کردم نگاه میکردم مطمعن بشم داخل شلوارم نمیریزه....
من بچه اولم سنمپایین بود خودم محکم میگرفتم جونم بالا اومد تا گذاشتن اینقدر جیق زدم یکم خون هم اومد برا دومی گفتم تو بی حسی برام بزارید دیگه بعد بی حسی تو اتاق عمل گذاشتن متوجه نشدم اصلا
وااای من از سوند متنفرممممم
احساس سوزش داشتممم
هرچیم زور میزدم احساس میکردم جیشم نمیاد
التماس میکردم به پرستاره بازش کنه برم قشنگ جیش کنم
قبول نمیکرد
من خیلی میترسیدم بعد که وصل کرد دیدم یه سوزش کوچیک داشت فقط همین
هیچ ترسی نداره فقط یه نفس عمیق میکشی بعدمببینی که تموم شده داخلشم هست حسش نمیکنی کشیدنشم همینطوره
اولی ک داره فرو میکنه ی ذره سر سوزن یکم سوزش احساس میکنی و دیگ هیچی ولی امان از بعدش😂 دیگ هر بار ک میری دستشویی باید پاتو جم کنی چون فواره میزنه میپاچه😑😑😑😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.