۹ پاسخ

باید اول خودتونو تغییر بدید چون از شما یاد میگیره بچهه

منو شوهرمم درونگراییم ،ولی پسرم دقیقا برعکس ماست ،اصلا خجالتی نیس باهمه ارتباط میگیره ،فک نکنم کاری از دست شما بربیاد شاید بزرگ شد اجتماعی شد

شما دقیقا برعکس مایین، منو همسرم اجتماعی هستیم ولی پسرم بشدت درونگراست، هرروز هم میبرمش بیرون یا پارک به امید اینکه با بچه های دیگه دوست بشه

من همسرم اجتماعی نبود خودم خیلی خونگرمم و اجتماعی
همسرم خیلی زیاد تغیر کرده
پسرمم مثه خودم شده با همه ارتباط میگیره
بنظرم دیر نیست تلاش کن تغیر کنید بخاطر بچه تون

من خودم اجتماعی هستم دختر دیگه بدتر از من با همه حرف می‌زنه و میخنده

بنظرم بهتر که با غریبه ها ارتباط نگیره
همه خوب نیستن
من همین ک پسرم با بچه های اقوام خوبه بسمه
وقتی میریم پارک بعضی بچه ها ببخشید هیولا هست نزدیک بشی میزنن بعدش خودمون غصه میخوریم

طبیعیه چون‌الان سنشون اینجوریه پسر منم وقتی‌کسیو‌میبینه‌غریبه‌میاد پشت من

خانما ببخشید برا سقط چی خوبه

تا میتونی ببرش خونه اقوام مثل خالش داییش
خانه بازی ببرش
پارک ببرش
خودت معاشرت کنی ازت یاد میگیره

سوال های مرتبط