۶ پاسخ

من میزنم یکمی یا آبلیمو

من اگه نزنم پسرم اصلا نمیخوره عوق میزنه یکم میزنم

بهتره نزنی من گاهی وقتا خیلی کم توک چای قاشق به سوپش میزنم

من در حد یکم میزنم. ک عادت کنه. ب نمک و شکر. در حد کمممم

نه عزیزم نزن با الو مزه دارش کن خیلی براشون مزش جالبه

نه ممنوعه زیر یکسال چون بعدا باعث فشار خون میشه
بجاش یکم لیمو بزن خوششون میاد

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی