۶ پاسخ

بخاطر اینه که بعدش میخایم بدیم😁😁😁😁😁

مخصوصا چایی بد حموم☕️😊

کلا دوش اب گرم تو پریودی میچسبه،چون زده بالا اصن یه وعضی😂

دقیقا👌👌انگار تازه متولد شدی

منم همیشه عاشق غسل اخرشم🥹😁بعدش یه نماز از ته دل بخونیییی و لباس تمیز و خوشکل بپوشی

منم خیلی اون حس و دوست دارم اصلا روح ادم زنده میشه

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
❣️Z⚘️ ❣️Z⚘️ قصد بارداری