۳ پاسخ

من همه‌ی حبوبات رو خیس کردم یه شبانه روز.تو ظرف در دارا فریز کردم هرموقع بخوام از همونا میزنم.دیگه هی نمیخوام تازه بشورم و خیس کنم

اره من اکثرا شب گذشته خیس میکنم حواستم باشه ماش دیر میپزه

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان جوجو من🐣 مامان جوجو من🐣 ۱ سالگی