غذای اصلی تو این سن شیر هست هدف از غذا صرفا آشنایی با طعم و مزه و بافت غذا هست.چیزی که میخوای بدی برش ایمن بده اجازه بده خودش دست بگیره دهنش بزاره آشنا بشه البته خودت هم پیشش باش خدای ناکرده تو گلوش گیر نکنه
عزیزم هرچی میتونه ومیخاد بده
بذار همه غذاها روبخوره
من بعد زایمانم بخاطر عفونت لگن وپاهای قادر به حرکت نبودن کسی رونداشتم برام غذا بپزه یا کارام روبرسه خودم بودم بایه بچه لج باز. ولی بعد چند سال تازه تقریبا غذاخور شده.
بذار بچه ات دست پخت همه رو بچشه. بچه هاتنوع میخان متاسفانه کسی نبود بهم بگه یا برام انجام بده مادرم بود اونم خودش مریضه ماهی یکی دوبار میومد ولی نمیذاشتم کار کنه.پیش بچه بود خودم میکردم
هر چقد خورد بده . تو نت بزن غذاهای مختلف براش درست کن
هرچقدر که خورد،من دخترم ده ماهشه هرچقدر بخواد میدم وقتی همنخواد تف میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.