۸ پاسخ

تا خدا نخواد نمیشه من رژیم گرفتم ۶ ماه ولی تمام علائم بارداری دخترام رو دارم

همش الکی هست من کلا سردی میخوردم بچه هام پسر هست هم خودم و هم شوهرم سردی زیاد میخوریم

کفتر بخوره بپز

همسرت گرمیجات بخوره
سردیجات مثل لبنیات و ترشی مصرف نکنید
چیزایی که پتاسیم و سدیم داره زیاد بخورید
چیزایی که کلسیم و منیزیم دارن نخورید
روز تخمک‌گذاری و روز بعدش اقدام کنید قبلش با جوش شیرین واژن تو شستشو بدید
همسرتون قهوه بخوره کاکائو بخوره قبل اقدام خودشو با آب سرد شستشو بده

ای وی اف کن

توت فرنگی بخور .دوسین بخور .یساعت قبل رابطه تو آب و جوش شیرین بشین .شوهرت گرمی زیاد بخوره .شبا شکمت رو با روغن سیاه دانه چرب کن .مرغ محلی بخور .قرص کمر با شوهرت بخوریم .لبنیات کلا حذف کنید .شکمت گرم نگهدار .

من در حال رژیمم

عزیزم رژیم صد در صد نیست
ولی تحرک اسپرم خیلی مهمه

سوال های مرتبط

مامان مامان قصد بارداری
ملودی ملودی قصد بارداری