بسکوییت هیچ ارزش غدایی مثبتی نداره فقط داری ب بچت قندو شکر نصنوعی به نی نیات تزریق میکنی
نه رفلامس رو تشدید میکنه
بخاطر قندی که داره بچه رو بد غذا میکنه و دبگه غذاهای دیگع رو نمبخوره
خاصیت غذایی نداره که بخوای تو این سن بدی
ارع میشه عزیزم
پودر بیسکوییت فسفوویت بگیر توی شیرش بریز خیلی غنیتر و مقویتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.