میشه ب دخترم بیسکیویت مادر بدم؟

۴ پاسخ

بسکوییت هیچ ارزش غدایی مثبتی نداره فقط داری ب بچت قندو شکر نصنوعی به نی نی‌ات تزریق میکنی

نه رفلامس رو تشدید میکنه
بخاطر قندی که داره بچه رو بد غذا میکنه و دبگه غذاهای دیگع رو نمبخوره
خاصیت غذایی نداره که بخوای تو این سن بدی

ارع میشه عزیزم

پودر بیسکوییت فسفوویت بگیر توی شیرش بریز خیلی غنی‌تر و مقوی‌تره

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان زُحَل🪐 مامان زُحَل🪐 ۶ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان زُحَل🪐 مامان زُحَل🪐 ۶ ماهگی