خانما میشه ب بچم بیسکویتت مادر و آب کنم بدم؟

۶ پاسخ

خوب نیست فقط قندداره

نه اصلا

الان زوده فک کنم بیسکویت بدی

این همه چیزهای خوب چرا بیسکوییت

من میدم

من میدم دخترم دوست داره
میگن ارزش غذایی نداره اما من نصفه یا یه دونه آب میزنم میدم دوست داره کاری به ارزش غذایی ندارم😅😅

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱۷ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی