۱۵ پاسخ

اگه اندام لاغرو مانکنی داری خوبه ،ولی اگه سایزت بزرگتره جالب نمیمونه

اصلا قشنگ نیس🫠۴ونیمم نمیارزه

وای نه

بنظر من قدیمی

سایزت چنده؟

نه.

نه خوب نیست

نه اصلاااااا

اگر بهت بیاد خوبه

اصلا این قدیمیه

به همه کس نمیخوره بستگی داره خودت چه مدلی هستی

نه دوس ندارم من

نه خیلی دخترونه است

نوچ جالب نیس

نه

سوال های مرتبط

مامان کوروش و نلا🩷 مامان کوروش و نلا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 ۱ سالگی