۴ پاسخ

من یک ماه طول کشید تا کامل خوب شد سوزش بخیه هام

طبیعی داده جوش میخوره بعدش میخاره😅

با شامپو بچه بشور هر روز بعد سریع با سشوار خشک کن،تا وقتی که کشیدی راحت میشی،بعدشم تا چند وقت رعایت کن نذار خیس بمونه با سشوار خشک کن
پماد و هیچی هم نزن بهشون

طبیعی یا سزارین؟
وقتی داره ترمیم میشه یه کمی سوزش داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی