۶ پاسخ

آره بهداشت بمن گفت ۳سالگی بیار

حتما ببر چون مثل اینکه چکاپ هم دارن

اره به من گفت بیارش .مگه تو دفترچه واست نمینویسه

ببر کاری نداره ک

اره باید ببری

آره ، ۲ سال و نیمگی هم چکاب داشته ، برا دختر من ۲ سالگی یه قطره ریخت دهنش گفت ۲ سال و نیمگی بیار ، بردمش دوز بعدی رو داد بعدم گفت ۳ سالگی ببرمش دوباره

سوال های مرتبط

مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) ۳ سالگی