آره بهداشت بمن گفت ۳سالگی بیار
حتما ببر چون مثل اینکه چکاپ هم دارن
اره به من گفت بیارش .مگه تو دفترچه واست نمینویسه
ببر کاری نداره ک
اره باید ببری
آره ، ۲ سال و نیمگی هم چکاب داشته ، برا دختر من ۲ سالگی یه قطره ریخت دهنش گفت ۲ سال و نیمگی بیار ، بردمش دوز بعدی رو داد بعدم گفت ۳ سالگی ببرمش دوباره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.