سلام من باردارم 4هفته و 6روزم خیلی خونریزی دارم نگرانم ولی درد ندارم سونو دادم بچه هست خیلی کوچیک باید خونریزم کنتل بشه کسی هست بهم مسورت بده یا آرومم کنه
شیاف رو از مقعد گذاشتی یا واژن؟
چون خود شیاف وقتی جذب بدن میشه و مابقیش خارج میشه یه رنگ رییزی داره که به نارنجی میزنه
گلم هماتومه
خب خداروشکر مشکلی نیست طول سرویکستم که عالیه شاید هماتوم داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.