ضربان قلبش ۱۷۶ بود

تصویر
۴ پاسخ

سلام من باردارم 4هفته و 6روزم خیلی خونریزی دارم نگرانم ولی درد ندارم سونو دادم بچه هست خیلی کوچیک باید خونریزم کنتل بشه کسی هست بهم مسورت بده یا آرومم کنه

شیاف رو از مقعد گذاشتی یا واژن؟
چون خود شیاف وقتی جذب بدن میشه و مابقیش خارج میشه یه رنگ رییزی داره که به نارنجی میزنه

گلم هماتومه

خب خداروشکر مشکلی نیست طول سرویکستم که عالیه شاید هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد