۶ پاسخ

دختره احتمالا

بهترین زمان تعیین جنسیت ماه ۴هست

احتمالا دختره

ربطی ب ضربان نداره

این ضربان قلب بیشتر رو جنین های دختر نشون داده شده
ولی بازم قطعی نیست گلم

فک کنم میگن ضربان قلب بالا دختر

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری