خانما من ضربان قلب نینیم بالا نیست ؟۱۷۶

۹ پاسخ

نی نی من ۱۷۵هست عزیزم

نی نی من توی سونو قلب ۱۷۶ بود توی ان تی ۱۶۱

بزرگ بشه میاد پایین

منم اون موقع ۱۷۴ بود

نه برا من۱۹۰بود

نه عزیزم برای منم 172بود
احتمال داد دکتر جنسیتو

ن بابا چ مشکلی برامنم 170

سنو ان تی رفتی

همینطور ک بزرگتر میشه میاد پایینتر

نه نی نی من ۱۸۴ بود

سوال های مرتبط

مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان حلما وفندق مامان حلما وفندق هفته چهاردهم بارداری