سلام ضربان قلب ۱۷۶ دختر یا پسر؟

۱۱ پاسخ

من تشکیل قلب۱۷۸بود انتی و انومالی ۱۵۹ دختره

چرا به من ضربان قلبو نگفت🙁 تو برگ سونو هم ننوشته

ربطی نداره واقعا برا من ۱۶۷ بود پسر

بالای 140 میگن دختره

بالابشه پسره

زیر ۱۴۰ پسر بالای ۱۴۰ دختر چرته
برای من ۱۶۴ بود پسره
پس مطمئن شدم الکیه

ربطي نداره ولي زير١٤٠پسر بالاتر دختر علمي نيست

ربطی نداره

ربطی نداره ولی بالای ۱۴۰ میگن دختر ولی علمی نیست

اصلا به ضربان ربطی نداره همش خرافاته

بره من 156بود

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
بابای کایانا بابای کایانا ۲ ماهگی
مامان تو راهی مامان تو راهی هفته نوزدهم بارداری