من تشکیل قلب۱۷۸بود انتی و انومالی ۱۵۹ دختره
چرا به من ضربان قلبو نگفت🙁 تو برگ سونو هم ننوشته
ربطی نداره واقعا برا من ۱۶۷ بود پسر
بالای 140 میگن دختره
بالابشه پسره
زیر ۱۴۰ پسر بالای ۱۴۰ دختر چرته
برای من ۱۶۴ بود پسره
پس مطمئن شدم الکیه
ربطي نداره ولي زير١٤٠پسر بالاتر دختر علمي نيست
ربطی نداره
ربطی نداره ولی بالای ۱۴۰ میگن دختر ولی علمی نیست
اصلا به ضربان ربطی نداره همش خرافاته
بره من 156بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.