احتمال ۹۹ درصد نمیبرم اگ باشه بهداشت بهمون زنگ میزنه یا پیام میده خودمم دلم به این واکسنه نیست باباشم فکر نکنم اجازه بده بزنه
برا من که همچین پیامی نیومده ولی عمرا هم نمیزنم بچه ها موش ازمایشگاهی که نیستن هردفعه یه واکسن جدید اضاف میکنن یه اسم روش میزارن
ول کنید بابا اینا همش مریضیه
اين طرح براي كيش شما كجا هستين
ارههه من پسرم ۱۰ماهس همه ی واکسناش نسبت به دخترم که ۴سالس یدونه بیشتر بود مث اینکه جدیده وچون قبلیا نزدن باید ببریم بزنن🥺
بچه ها رو کردن موش آزمایشگاهی من که نمیبرم
نمیبریم
بنظرم نبریم بهتره
اره این همون واکسنیه که به منم بهداشت گفت 12هم بیایین بچه روبزنیم توگهواره سوال کردم همه مادراگفتن همچی چیزی نیست ،،،شمامیبرین بچه تونو؟؟؟؟
این که قبلا تزریق کردیم چرا دوباره بزنیم؟!!!
چی هست مگه نزدن واکسناسونا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.