۶ پاسخ

کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

تا ۶ ماه نشی طبیعیه بعدش باید تحت نظر باشی

منم مثل توام

خوب حتما برید دکتر کلا سالم باشین یا خدایی نکرده مشکل دار بهتره برای بارداری زیر نظر دکتر باشید تا هم راهنماییتون کنه هم مشکلی هم اگر هست زود پیدا کنه

شاید شوهرت مشکل داره

همسرت چی مشکلی نداره؟؟

سوال های مرتبط