عرق کاسنی گرفتم. ۳۵ هفته و ۲ روزمه چجوری باید بخورم چه مقدار

۸ پاسخ

من چون آنزیم‌ کبدم بالا رفته دکترم گفت روزی ۲ لیوان عرق کاسنی و شاه‌تره بخورم

ب منک گفتن عرق کاسنی سرشار ویتامین آ هست اصلا خوب نیست خوردنش
بجاش عرق بیدمشک و کیالک بهم دادن

با من هم هفته ای
من دیروز دکتر بودم بهم گفت بخورم

هیچ تاثیری نداره..فقط به خون خودت و بچه ربط داره

من یادمه ماه آخر می‌خوردم ب زور انقد بدم میومد والا آخرم زردی گرفت اصلأ ربطی نداره ب گروه خونی مادر مرتبطه انگار

ی استکان کوچیک

من تقریبا یک سوم یا نصف لیوان میخورم

هنوز زوده گلم
از ۳۷ هفته. روزی یک سوم لیوان بخور

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری