من چون آنزیم کبدم بالا رفته دکترم گفت روزی ۲ لیوان عرق کاسنی و شاهتره بخورم
ب منک گفتن عرق کاسنی سرشار ویتامین آ هست اصلا خوب نیست خوردنش
بجاش عرق بیدمشک و کیالک بهم دادن
با من هم هفته ای
من دیروز دکتر بودم بهم گفت بخورم
هیچ تاثیری نداره..فقط به خون خودت و بچه ربط داره
من یادمه ماه آخر میخوردم ب زور انقد بدم میومد والا آخرم زردی گرفت اصلأ ربطی نداره ب گروه خونی مادر مرتبطه انگار
ی استکان کوچیک
من تقریبا یک سوم یا نصف لیوان میخورم
هنوز زوده گلم
از ۳۷ هفته. روزی یک سوم لیوان بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.