۷ پاسخ

عزیزم احتمال داره از واکسن باشه واکسن mmr ممکنه تا سه هفته بعد از تزریق هم عوارضی مثل تب یا علائم سرماخوردگی و.. داشته. باشه

مریض شده گلم اصولا بعداز واکسن چون سیستم ایمنی بدن ضعیف تر میشه بعضی از بچه ها ممکنه مریض بشن
بهش برس

بهداشت گفت هفت تا ده روز بعد ممکنه علایم سرماخوردگی نشون بده

یا تب ویروسیه
یا تب دندونه
نگران‌نباش کنترل کن
اگ دیدی خوب نشد برو دکتر

نه ربطی به واکسن 18ماهگی نداره.تب ویروسیه

بهداشت به من گفت واکسنی که به دستش زدم مال سرخکه اون احتمالا بعد واکسن علایم مثل سرماخوردگی از خودش نشون میده گفت فقط مواظب باش تبش بالا نره
پسرمن این علایمو نشون نداد ولی بچه شما مثل اینکه نشون داده

دخترم تب کرد سه روز گوشی عفونت کرده بود

سوال های مرتبط