دکترم فقط ب من گفت دسشویی میری بااب ولرم بشور خودتو بعد با سسوار خشک کن .همین کارو کردم ک بخیه هام افتاد
بتادین میریزم بعد با سرم میشورم
یه سوال شما دستشویی که میری ببخشیدا جیش که میکنی نمیریزه رو بخیه ها؟من خیلی برام سواله
اره طبیعیه عزیز دلممممم
من با شامپو بچه دکتر گفت بشور بعدشم با باد سشوار خنک خشکش کن
اره برای منم خیلی میسوخت اوایل
با شامپو بچه آروم روشو با دست میشورم با باد سشوار خشک میکنم سوزش طبیعیه منم دارم ولی باید نگاه کنی ببینی بوی بد یا همراه ترشح باشه عفونته وگرنه سوزش کم طبیعیه
با صابون بچه
بعدشم قشنگ خشکش کن
تو حمام بشور بعد با سشوار خشک کن. اگه میخوای ضدعفونی کنی با پنبه و بتادین بعد از حمام ضدعفونی کن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.