عزیزم ربطی به شیرخشک نداره بیشتر ژنتیکیه
ولی ۵ کیلو جدا کمه🙂
میدونم تو هر کاری که لازمه رو برای بچت انجام دادیا
ولی بهش زینک دادی؟ شیرخشکش چیه؟ چقد میخوره؟ چقد غذا میدی؟شیشه شیرش چیه؟
مولتی چی میدی؟
اول اينكه لطفا انقدر عيب رو بچه هاي شيرخشكي نذاريد بچه من از روز اول شير خشك خورده مشكلي ام نبوده شكر خدا ولي براي سن دختر شما ٥٢٠٠ واقعا كمه احتمال زياد شيرخشكش بهش نميسازه حتما ببرش دكتر شيرشو عوض كنه دارويي چيزي بده كه بچه ضعيف نباشه
من از بدو تولد شیرخشک دادم.ربطی نداره بنظرم
دختر منم کم وزنه ولی ربطی ب شیرر خشک ندارع
احتمالا شیر خشک روش نیوفتاده
وگرنه بچه های شیرخشک معمولا از بچه هایی که شیر مادر میخورن تپل تر هستن چون شیرخشک کیفیت بهتری از شیر مادر داره من ک بچم نصف روز یسره شیرخودمو بخوره بازم سیر نمیشه کنارش شیرخشک و غذا هم میدم
نه عزیزم هیچ ربطی به شیرخشک نداره دختر من از بدوتولد بنا به دلایلی فقط شیرخشک میخوره و الانم وزنش عالیه
اتفاقا شیر خشک تپل میکنه .... پسرم شیش ماهه هشت کیلو ه.....
اول اينكه لطفا انقدر عيب رو بچه هاي شيرخشكي نذاريد بچه من از روز اول شير خشك خورده مشكلي ام نبوده شكر خدا ولي براي سن دختر شما ٥٢٠٠ واقعا كمه احتمال زياد شيرخشكش بهش نميسازه حتما ببرش دكتر شيرشو عوض كنه دارويي چيزي بده كه بچه ضعيف نباشه
بچه های شما هم قلب شون زیاد تند میزنه
یکی به جثه ی تو و همسرت مربوطه دوم اینکه ازمایش بیماری زمینه ای بده براش ،شیرمایع مارک اینفترینی بخر که محشره و مخصوص وزندهیه
من دربه در دنبال اینم ک به یه طریقی بچمو شیرخشکی کنم ک یکم وزن بگیره
دخترم شیر خودمو میخوره ۹ ماهشه تازه ۷ کیلو شده
عزیزممنم دخترم از ۴ماهگی استپ. وزنی کردم اصلا از. ۶کیلو بالا. نرفته الان ۹ماهشه ۶۳۰۰. وزنشه. شیر خودمم. بهش. میدم هر چی هم بگی بهش میدم. اما وزن نمیگیره موندم چیکار. کنم همه میگن بچه مریضه حتما ببر دکتر. اما من میترسم. نبردم. بچمو. الان این هم برای نراقب بردم وزن اصافه نکرده بود میبرم. دکتر دعا کن چیزی نباشه
اره گلم دختر من از بدو تولد شیر خشک میخوره الان به زور مولتی و کلی خرت و پرت دارویی شده ۶۸۰۰وزنش روی نمودار نیست منم خیلی حرص خوردم همه میگن کوچوله ولی همین که سالمه خدا را شکر به نظرم زیاد دقیق نشو روی ووزن بچت اگر ژن تپلی داشت میشد نداره خودتا نابود چاقی لاغری نکن
بچه ی منم ۷ ماهه اس ودقیق ۵ و۲۰۰
تا حالا فکر میکردم ریزترین بچه مال منه
نگو همدرد منم هست 😔😔
از اول هم شیرخودمه هم شیرخشک
باید زیر نظر مزشک باشه
من هرماه میبرمش
ن ربطی نداره ب شیرخشک دختر من ۳۶ هفته ب دنیا اومد از اول هم شیرخشک خورد شیرمو نخورد ۲۴۰۰ بدنیال اومد هفت ماهگی هم ۸ ۶۰۰۰ بود
شنیدم فرنی نشاسته وزن دهی خوبی داره هر روز درس کن بده بخوره...
خب شیر خشکشو عوض کن ببین کدوم شیر خشک وزن دهی خوبی داره
چه ربطی به شیر خشک داره نه عزیزمم؟ببین مشکل از کجاس اخه هفت ماهشه پنج کیلوعه العی بگردم بچه
ببرش دکتر دختر
عزیزم میدونم برای یه مادر خیلی سخته ولی عیب نداره همه بچها بلاخره بزرگ میشن هرچی هست ژنتیکه هیچ بچه یی ۵ کیلو نمیمونه که
کمکی و زودتر شروع میکردی دکترشو عوض کن کمه وزنش بنظرم
اصلا شیر مادر ندادم یکی به ژنتیک ربط داره یکی هم به نداشتن رفلاکس
اتفاقا چون شیرخشک میخوره بیشتر باید وزن میگرفته دکتر ببر چیزای دیگه بررسی شه ب شیر تنها نیس
دختر منم شیشو نیمه😂😂😂
من از بدو تولد به دوتا پسرام دادم وزن شون هم خیلی خوبه توپولن
وزن تولدش چقده؟خودتو ناراحت نکن بچه منم شیرخشکیه همش حرف مفت میزنن حالا اگه شیرتو میخورد همه میگفتن شیرت خوب نیست کاش شیرخشک میدادی ک تپل بشه
ربطی به این نداره که شیر خودتو بدی یا شیر خشک
اگه آپتامیل pdf بتونی بدی برای وزن گیری عالیه
من بچم از اول شیرخشک خورده شیرشو عوض کن شاید این نمیسازه بهش ی مارک دیه بگیر
والا من شیر خودمو میدم کمکی شیر خشک میدم هر چقدر غذا میدم دو ماهه رو هفت کیلو استپ زده دیگه نمیدونم چیکار کنم
ربطی نداره دختر منم اصلا شیر خودم رو نخورد البته هر چند همچین وزنی هم تداره ۷۳۰۰ ولی مثلا بچه خواهرم رو یادمه خواهرمم شیر نداشت ماشالا بچه اش خیلی تپل و آروم بود..شیرش رو میخوره؟ تو ۲۴ ساعت چند سی سی میخوره؟ رفلاکس نداره، ؟
دکتر بردیش؟ مارک شیرخشک عوض کردی؟ .غذا چیا میدی؟ چند وعده میدی؟
من شیر خشک میخوره اونم اچ ا مثلا رژیمیه ولی نه کیلوعه دو کیلو اضافه داره
بدو تولد چقدر بوده ؟
عزیزم من شیر نداشتم کلا به بچه ام شیرخشک دادم به حرف بقیه توجه نکن داری خودتو اذیت میکنی اونا فقط میخواهن به آدم عذاب وجدان بدن تازه شیرخشک خیلی بهتره تا شیر مادر
شیر مادر دیگه کیفیت ندارم چون همه غذایی که خودمون میخوریم همش شده شیمیایی ارزش غذایی ندارن شیر خشک با شیر مادر هیچ فرقی نمیکنه پس خودتو اذیت نکن فقط به خودتو بچه فکر کن تو الان اینجوری ناراحتی بچه هم حس میکنه گناه داره
به شیر ربطی نداره اصلا
بعضیا اتفاقا با شیرخشک تپل میشن
چندکیلو بود به دنیا اومدنی؟سرموقع بدنیا اومد؟
ربطی نداره عزیزم والا من از اول شیر خودمو دادم و واقعا کوچولو مونده یا سیر نمیشده که وزنش انقدر کمه یا مارک شیرخشکش بهش نمیسازه
عزیزم بچه من از روز اول شیر خشکی بود ربطی نداره ژن بچه ابنجوره
چه ربطي داره من از اول شيرخشك دادم
تازه مال من ٣٥هفته هم دنيا اومد
شیر نداشتی یا خودت ندادی
عبنداره
شیرشو عوض میکردی باید
من بچه م از اول شیرخشک خورده وزنشم اکیه، نه ماهگی ۱۰کیلو، ببین رو نمودار چجوریه؟
نه بابا ربطی به شیر خشکداره بستگی به خود بدن بچه داره دختر من شبر خودمومیخورد وزنشمعملی بودپسرمشیر خشکمیخورهوزنشبیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.