منم اولی سزارین بود از همون اوایل یه درد خاصی زیر شکمم رو بخیه هاس انگار دارم و فکر کنم بخاطر همونه
منم درد زیر شکم دارم انگار انقباضاته خیلی استرس دارم زودرس زایمان نکنم بچه اولم طبیعی بود
انقباضات شکمیه. منم اولی سزارین بودم ربطی ب اون نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.