۳ پاسخ

منم اولی سزارین بود از همون اوایل یه درد خاصی زیر شکمم رو بخیه هاس انگار دارم و فکر کنم بخاطر همونه

منم درد زیر شکم دارم انگار انقباضاته خیلی استرس دارم زودرس زایمان نکنم بچه اولم طبیعی بود

انقباضات شکمیه. منم اولی سزارین بودم ربطی ب اون نداره

سوال های مرتبط

مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری