۷ پاسخ

اولش نه
بیشتر هم میخورد
اما از وقتی وارد هفت ماه شده خیلی کمتر میخوره

فعلا غذای اصلیش باید شیر باشه.چه شیر مادر چه شیر خشک
من الان ۲ ماهه کمکی میدم اما اصلا وعده های شیر پسرمو کم نکردم لابه لای شیرهاش بهش کمکی هاشو میدم

اره گلم دیار اصلا دیگ درخواست نمیکنه ولی خودم ۲بار شبا و صبح بهش میدم

دختر من کمکی در روز 400سیسی میخوره

آره پسر من دیگه نمیخوره. قبلا روزی یکی دوبار میدادم بهش

من فقط شبا تو خواب یه شیشه میدم

منکه فقط شبا قبل خاب بهش شیرخشک میدم

سوال های مرتبط