کی میدونه چی نوشته؟؟ کیسه زرده هست تو سونو؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اگه بله داری داخل هوش مصنوعی بله بفرست**OB SONOGRAPHY (گزارش سونوگرافی بارداری):**

* **بر اساس تاریخ آخرین قاعدگی (LMP):** .... ۱۴۰۵/۰۱/۰۶ (تاریخ شمسی)
* **کیسه بارداری:** کیسه بارداری با واکنش طبیعی دکیدوآل و حاوی کیسه زرده (yolk sac) و قطب جنینی (fetal pole) در بخش فوقانی (موقعیت مناسب) حفره رحم مشاهده می‌شود.
* **بر اساس ابعاد کیسه بارداری (GS):** .... ۷.۴۳ میلی‌متر، سن بارداری ..... ۵ هفته است.
* **فعالیت قلب جنین:** مشاهده شد.
* **خونریزی ساب‌کوریونیک (Subchorionic Hematoma):** شواهدی مبنی بر وجود خونریزی ساب‌کوریونیک مشاهده نشد.
* **تخمدان‌ها:** هر دو تخمدان اندازه و ظاهر طبیعی دارند و هیچ شواهدی از ضایعه پاتولوژیک در ناحیه ضمائم (adnexal) دیده نمی‌شود.
* **مایع آزاد در حفره لگن:** مایع آزاد در حفره لگن مشاهده نشد.
* **PCO راست/چپ:** (این قسمت احتمالاً مربوط به یافته‌های اضافی یا پیام‌های نرم‌افزار است و به طور مستقیم به تفسیر سونوگرافی بارداری مربوط نیست. مقادیر "۰:۴۰ | ۱۶٫۶ ک.ب/ث" و "61 יוון יוון" نیز نامشخص هستند و ممکن است واحدهای اندازه‌گیری یا کدهای خاصی باشند.)

**توضیحات کلی:**

این گزارش سونوگرافی نشان می‌دهد که بارداری در مراحل اولیه به خوبی در حال پیشرفت است. کیسه بارداری، کیسه زرده و قطب جنینی همگی طبیعی به نظر می‌رسند و ضربان قلب جنین نیز شنیده شده است. رحم و تخمدان‌ها نیز طبیعی گزارش شده‌اند و هیچ مشکلی حاد یا نگران‌کننده‌ای مشاهده نشده است.

هزینه سونو چقد بود

اگه بله داری داخل هوش مصنوعی بله بفرست

هماتوم هم نداری

۴ هفته و ۵ روزته هم کیسه زرده هس هم فتال پل

حالا چرا همه رو خارجی نوشته

این واضح تره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری