بچها بنداز برقی چ مارکی خوبه بخرم؟

۳ پاسخ

یه مدل هایی اومدن جدیدا عین یه رژ لب جامد هست خیلی خوبه همه جل هم میتونی ازش استفاده کنی از اون بخر

من جاندلی داشتم براون هم داشتم
از دوتاش راضی بودم

تازه ک اومده بود جاندلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آرتام🚘👶 مامان آرتام🚘👶 ۱۷ ماهگی