۲ پاسخ

فک کنم نکنه دیگه.پسر منم ساعت ۱۲ واکسن زده تا الان نکرده

کلا چهارماهگی تب نداره فک کنم،پسر منم تب نکرد ولی من استامینوفنش رو همون چهارساعت یه بار دادم

سوال های مرتبط