ایا هزینه سزارین دوقلویی دو برابر تک قلوییه؟

۷ پاسخ

فرق داره یه درصدی بیشتر میگیرن

نی نی هات دخترن یاپسر؟

آره دیگه دوتا حساب میکنن چون دوتا بچه به دنیا میارن

نه دوقلویی بیشتره

زنگ بزنید بپرسید قدیم هزینه یکی و نصفی میگرفتن الانو نمیدونم

من شنیدم که فرق داره هزینش بیشتره
حالا اینک درسته یا نه نمیدونم
با بیمارستان تماس بگیری میگن

فک نکنم مگه فرق داره ؟ نشنیدم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان تو دلیا مامان تو دلیا هفته سی‌وسوم بارداری