۸ پاسخ

مث دخترمن 🫠💔

دخترمنم 10کیلوعه
ولی مال من یک ثانیه نمیشینه همش میدوعه و فضولی میکنه

کمه یکم

ظاهرش که خیلی خوبه ، مهم اینه رو نمودار باشه . غمت نباشه

مهم سلامتی عزیزم با غصه خوردن چاق نمیشن پسر منم وزنش رو نمودار نیست من کم نمی‌زارم دیگه بقیش مهم نیست

پسر من وزن تولدش ۱۷۰۰
۱۷ ماهگی ۱۰ کیلو ولی خیلی خیلی لاغره😔

شیرشو کم کن تا به غذا بیافته

اره کمه عزیزم؟؟

سوال های مرتبط