۱ پاسخ

دکتر بمن گف. ی وعده بده چون بچه تا یکسالگی بیشتر باشیر رشد داره و اگ غذا بیشتربدی شیرکمتر میخوره واسه همین لاغر میشن بچها 6ماه ب بعد

سوال های مرتبط

مامان هاکانم🥹🩵🐣 مامان هاکانم🥹🩵🐣 ۱۳ ماهگی
مامان آژوان 🐣 مامان آژوان 🐣 ۱ سالگی