۱ پاسخ

دکتر گفته نگران نباش پس‌نکران‌نباش
بچه جیش که میکنه زردیش زودتر‌میره فقط نزار گشنه بمونه
بچه دوستم ۹ ماه پیش دنیا اومد درجه زردیش ۱۰ بود دکتر گفته بود بالای ۱۴ دشتگاه میخواد اون دکتر گفته بود نزارین گشنه بمونه هرپقد بیشتر دفع کنه زودتر حل میشه زردیش

سوال های مرتبط

مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو ۱ ماهگی