ای خدا ینی نی نی منم انقد کوچولوعه سبحان الله
فکر کنم پسره
نی نی منم تقریبا همین اندازست...منم داخل ۱۲ هستم
پسررره
عزیزم چند هفته بودی رفتی انتی
به این چیزا دل نبند اینا همه احتمالاته🙁
برو نگا تاپیکای من کن انتی همه گفتن دختر ولی انومالی پسر شد🤣🤣🤣
احتمالا پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.