پسر منم اول۷بود بعد چندروز شد۱۱که دو روز زیر دستگاه گذاشتم شد۵گفت دیگه نیاز نیست بعد چندروز خودم حس میکردم رنگش زرد شده باز بردم گفت شده۹ولی دستگاه نیاز نیس،الانم هنوز زرده،دو روزه هم مدفوع نکرده😕نمیدونم چیکارش کنم
من دخترم سه بار دستگاه رفت خوب میشد اما داخل سفیدی چشمش زرد میزد دوباره هی زردیش برمیگشت
دعاااا کن طولانی نباشه زردی دختر من طولانی بود تا ۵۰ روز اینا داشت
زردی فقط از چشم هاش بفهم اگ بدنش سفیده ولی چشماش زرد میزنه یعنی هنوز بیلی روبین داخل خونشه و اگ تند تند مدفوع نکنه بیشتر میشه
چند بود زردیش چند شد بستری بود
گرم نگهش داری اگ شیر خودتو میدی چیزای گرمی نخوری زود زود شیر بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.