نه اجبار نیست منم نمیفرستم
والا میپرسی از مدارس میگن اجبار نیست
ولی برای ثبت نام کلاس اول مدرک پیش و میخوان🤷
من نمیفرستم .همسایمون هم نفرستاد
بچه 5 ساله چطوری از خودش دفاع کنه مدرسه والا اینا زمان بچگیشون هست نه درس خوندن
پیش دبستانی اجباری شده
من پسرم 29 خرداد 1400 هستش ولی میذارم 1406
ثبت نام کنم برا پیش
من هم میترسم هم غصم شده😭
بله عزیزم
بله پیش دوواجبه منم دخترم باید بره ولی خیلی کوچیکه🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.