من مولفیکس گرفتم خوب بود
مارک مای بی بی گرفتم دخترم بهش حساسیت نشون داد
من یدونه مولفیکس گرفتم ولی الان دخترم مای بی بی استفاده میکنه
هانیز عالیه
مولفیکس بخر
من مای بیبی گرفتم فعلا
شنيدم کمتر حساسیت میده
مای بیبی عاالیه
من همرو استفاده کردم الانم خودم مای بی بی استفاده میکنم
ولی بنظرم بِبِم خیلی خوبه چون از پنبه است و حساسیت زا نیست ک بچه پشتش بسوزه و قیمتش مناسبه برای نوزادی ک هر دوساعت باید مای بی بی استفاده کنی من خیلی راضی بودم و هستم ولی کم گیرم میاد
ماي بيبي خيلي خوبه عزيزم من راضيم
بعد مولفیکس سایز صفر نداره، من بچم ۳۳۰۰ بود یکش براش خیلی بزرگ بود
من مولفیکس گرفتم خیلی کیفیتش پایین بود و پس میداد، بعدش مای بی بی گرفتم بهتر بود. اوایل پمپرز میگرفتم اما دیدم خیلی گرونه به صرفه نیست اما از احاظ کیفیت اصلا با این ایرانی ها قابل مقایسه نیست.
من مولفیکس گرفتم اصلا چسباش افتضاح بودن دفعه بعد ک مای بی بی گرفتم دیدم خیلی خیلی سر تره دیگهه تا آخر با مای بیبی پیش رفتم🤭
مولفیکس بخر
فعلا یه بسته مولفیکس یا مای بی بی بگیر اگه حساسیت نداد همونو ادامه بده خیلی باهم فرق ندارن من دوتاشم استفاده کردم بعضی سایزا مولفیکسش خوبه بعضی سایزا مای بی بی حالا میخری دستت میاد چی میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.