من لباس بیرونی کلا دو دست خریدم ، سر دخترم زیاد خریده بودم خیلیاش استفاده نشد،اینو دیگه صبر میکنم خودش دنیا بود با توجه به جثه اش بخرم، حیفه واقعا از قبل میخری بعد یا سایزش نمیشه یا اصلا تو اون فصل نیازت نمیشه
من بیرونی اصلا نخریدم هر وقت لازم شد نسبت به موقعیت و فصل میخرم
حالا چرا ناراحتی ؟😐 وقت انقد زیاد واسه خرید لباس بیرونی همین الان که زایمان کنی فرداش که بساط مسافرت فراهم نیست بخوای بری بیرون یا جایی
من تا سه ماهگیش پامو از خونه بیرون نذاشته بودم هم وقت نمیشد هم بخاطر دخترم میترسیدم مریض شه
مگر اینکه بهداشت میرفتم یا چیز خیلی ضروری ک شوهرم بلد نبود بخره
هرچی هم لباس بیرونی گرفتم نصفش بدون استفاده موند دادم بچه دخترخاله م
وقت داری عجله نکن
خیلی کمد لباس های بچه هاتون قشنگه مامانا این شاالله قسمت همه چشم انتظار ها 🥹🥹🤲
عزیزم تا دو سه ماهگی که نمیتونی لباس بیرونی بپوشونی
کوچولوعه، لباسای نرم نوزادی براش راحت تره
بعدمش صبر کن دنیا بیاد، هم رنگ پوستش رو ببینی که چه رنگی بهش میاد، هم سایزش رو
من کلا ۳ تا لباس که خوشم اومد خریدم برای ۵،۶ ماهگیش
چند دست هم دوست و فامیل کادو دادن
ولی لباس نوزادی یه مقدار شیک تر سه چهار دست گرفتم برا مهمون و دکتر و اینا
۷،۸ دشت هم لباس نوزادی تو خونهای ارزون گرفتم
این کمد من
اتفاقا نباید لباس زیاد بخری بزار ب سنش کم کم بخر
بیشتر زیر دکمه و رامپرن
دو سه دستم شلوار جین
اینا هم هستن، لباس خونگی هم تو کشوهاشه
چند دست اینان
بعد از اینم باز ۵،۶ تا مادرشوهرم براش گرفت
من که خیلی کم خریدم دوست دارم مرحله ب مرحله براش لباس بخرم نه یکجا
اندازه همینم دارم دوباره
اون موقع که این عکس رو گرفتم نداشتمشون
نیاز نیست زیاد خرید کنی
بچه اوایل که باید لباس پنبه بپوشه چون پوستش خیلی حساسه
بعدش نوزاد رو هروز ک نمیخای ببری مهمونی ۳-۴ دست مهمونی کافیه
اگرم کم بود که میتونی دوباره بخری، تازه خودش که باشه راحتتر خرید میکنی براش
من توی رگالش ۳۰ دست آویزونه
توی کشوهاش هم از هر سایز ۱ و ۲ و ۳
۵ دست.
شلوار لی و کتون هم سهتا براش گرفتم
من همنقدر گرفتم برای بیرون زمستونی که اصلا چون بنظرم ریسکه نمیدونی بچه قراره تپلی باشه ریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.